Verrassing Moby Dick

Zondag, 8 augustus 2021

Gratis vissen op de Slothoevevijvers Vinkel. Het bestuur van Moby Dick heeft voor haar leden een leuke verrassing nu we wat ruimte hebben na een lange periode van corona maatregelen en het voor iedereen wat vrijer wordt in omgang met elkaar. Gaan vissen mochten we al maar in groepen of bij contact met andere vissers waren er toch steeds die vervelende restricties opgelegd door onze overheid. Elk lid mag op vertoon van zijn of haar vispas van Moby Dick in de maand augustus ,september of oktober een halve dag gaan vissen op de karpervijvers 1 of 5 van de Slothoeve te Vinkel. De penningmeester van de club rekent voor allen die hier gebruik van maken de kosten af. Er zijn wel enkele dingen waar men aan moet voldoen allereerst even een berichtje via info.mobydick.megen@gmail.com sturen wanneer men gaat vissen,kijk eerst goed of die dag dat men wil gaan de vijvers 1of 5 niet verhuurd zijn en of er wedstrijden op de agenda staan anders komt men tevergeefs. Indien men gaat vissen zijn er de regels van de Slothoeve te weten ;vijver 1 hengeltype vrij en op vijver 5 vissen met alleen een vaste hengel. Men mag geen leefnet gebruiken en moet alle gevangen vis met een schepnet landen en na het onthaken terugzetten in het water met het schepnet. De vismontages alleen voorzien van nylon en weerhaakloze haken . Aassoorten; brood ,deeg ,mais,maden,wormen indien met pellets vist alleen zijn die van de Slothoeve toegestaan deze zijn in de winkel van de slothoeve te koop evenals b.v. weerhaakloze vishaken. Vist men langer dan een bloktijd dan zijn deze meerkosten voor eigen rekening. Indien er nog vragen zijn even bellen met de Slothoeve of bestuur. Wij hopen voor u dat u een leuke dag aldaar kunt doorbrengen vangsten zijn gegarandeerd. Info;Slothoeve vijvers tel;0735324258 of 0629291255 Bloktijden dagelijks 8.00u—12.00u en 12.30u—16.30u. Augustus op woensdag tm zaterdag extra bloktijd van 17.00u—22.00u Poort en kantine geopend vanaf 7.30u Voor agenda kijk op www.slothoevevijver.nl Het bestuur wenst u veel visplezier en goede vangsten.