dringend bestuursleden nodig

Vrijdag, 9 juli 2021

Beste leden van Moby Dick Op 5-7-21 kwam het voltallig bestuur samen in vergadering en zijn een aantal zaken besproken welke vooral voor de vereniging van groot belang zijn voor het toekomstige bestaan van de vereniging . De afgelopen tijd heeft vooral in het licht van corona gestaan en ook impact op de gang van zaken van onze vereniging gehad. We zijn nog steeds een financieel gezonde club met zelfs een steeds groeiend aantal leden. Wat niet in de groei niet mee gaat is het aantal bestuurders waarvoor nog steeds een vraag naar is. De functie voorzitter en secretaris nu nog door mij tot eind 2021 vervult is vanaf het nieuwe jaar vacant en hier zal een oplossing voor moeten komen. Dit geldt tevens voor de functie van penningmeester en medebestuurder. Daarom nogmaals een dringend verzoek aan onze leden om eens na te denken om een van deze functies voor een bepaalde tijd te willen overnemen .Het voortbestaan van Moby Dick wordt ernstig bedreigd;geen bestuur geen Moby Dick. Iedereen met interesse kan mij gerust bellen voor informatie omtrent deze taken. De jaarvergadering wordt dit jaar doorgeschoven naar het einde van het jaar en iedereen zal hiervoor tijdig worden uitgenodigd via de mail en onze website. Onze wedstrijden om het koningschap konden tot op heden geen doorgang vinden maar het bestuur wil deze competitie hetzij verkort toch noch plaats laten vinden mits hier voldoende animo voor bestaat [minimaal 7 deelnemers] en wel op 12-9;26-9;10-10;en24-10. Deelnemers dienen zich vooraf op te geven en ook daadwerkelijk mee doen. Een geldige rede van verhindering blijf onverkort geldig. Namens het bestuur Ben Brouwer.